The end of an era! 27718-8

27718-8
Så var det då dags att summera igen då. Ännu en termin på Örebro universitet. Kanske känns det lite vedmodigt. Har ju lärt känna  många nya coola människor som jag ser fram emot att träffa igen till hösten. jag slipper MKV till hösten och dansen kommer återupptas. Det ser jag fram emot.
Men jag tror innerst inne inte att Örebro är min framtida stad. För dem såom varit närvarande så har terminen inneburit en del svackor för mig( det har ni säkert märkt på mitt humör). Kurser som känts fel,  en omgiving som jag inte trivs i, har inte varit glad över att vara jag,men den senaste månaden har humöret blivit bättre. Kanske för att jag såg ett ljus i tunneln hihi. Kanske min Lulevän hade rätt i att jag inte är en student i kropp och själ? Men jag kommer tillbaka, än ger jag inte upp, I aint no quitter!! 
Minnen har skapats men ärlig skulle jag vara och mest av allt ser jag fram emot att få åka till baka till Paris. Den 11 juni lyfter planet mot favorit staden där jag med mina två musketörer ska spendera sommaren. Lägenhet har vi, en liiiiiiten budget men inga jobb. Panik, ångest, rädsla- tre saker som virvlar runt i kroppen. Vi har gett upp jobb, en redig inkomst, fritt boende dvs. all trygghet vi hade för att förverkliga denna dröm. Innerst inne vet jag att det kommer att gå!!
Så nu lämnar jag denna stad för en veckas slapp i Båstad, tillsammans med familj och gamla vänner.
Sen bär det av, OJ VAD JAG LÄNGTAR!!!

Bitches & Hoes- Piece out!



Kommentarer
Postat av: micela

ha kul, men se till att inte bli ledsen. jag love you!

2006-05-30 @ 17:33:08
URL: http://micela.blogg.se
Postat av: emelie

jag mar illa...

2006-05-31 @ 14:36:19
Postat av: Linda

Jag önskar jag också kunde lämna Örebro för sommaren nu och se fram emot allt kul...men den som väntar på något gott, VÄNTAR ALLTID FUCKING JÄVLA FÖR LÄNGE! Kommer att sakna dej i sommar...men kanske vi ses, vem vet ;) ps. nu e min blogg uppdaterad...en deppig uppdatering, men d e ju alltid nåt ds.

2006-06-02 @ 17:50:24
URL: http://nennes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0