7 veckor!

Det ser gott ut, man blir inspirerad- sa korrevännen. Jag höll på att sätta i halsen, ngn impad av min matlagning??? Kanske man kan ändå..matlagning har aldrig varit min starka sida men tror nog att om jag verkligen försöker så går det tusan i det! Tentatider och plugga är det enda man verkar göra, dock hanns det med en promenad till ICA i det mest kalla vädret jag någonsin varit med om- aldrig att jag går ut mer om det fortsätter vara såhär kallt!
Då var man alltså tillbaka i Öret och Halloween fest planeras och att det är bara 7 veckor kvar till jul känns obegripligt, men så är det allså. Tyckte det var igår jag satte igång med första terminsveckan men tiden går fort när manhar roligt haha.
Har mycket att göra med turismkurs, jobb och då franskan men lägger jag ihop alla timmar jag brukar spendera framför tv och dator så har jag massa tid att plugga...Tyra suger ju ändå ganska hårt och alla serier jag normalt följer lockar inte längre.
Sen har jag kommit fram till att jag inte ska vara så hård mot mig själv när det gäller att bryta vanor. Det tog mig ett bra tag att sluta bita på naglarna som jag gjort sen jag började gå. Så att man ska bryta vanor man lagt till på bara några dagar är nog för mycket att begära...
Nu blir det te med honung och nya Veckorevyn!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0