Måndagsfunderingar

27718-10
Ja roligt hade vi, thats for sure. Nu är tentan över och jag har varit så effektiv hela dagen. Uppe med tuppen kl 06.20 och startade med min dagliga datorrutin, det är hemskt att säga men jag tror inte jag haft en datorfri sen vi började här igen efter sommaren-Bad I know:) Anyway, ner i bunkern och gjorde ganska bra i från mig på tentan, det ska till en redig evil lärare om jag ej ska få tillräckligt med poäng, o boy Im screwed! Efteråt satte jag fart på påkarna och tog mig en promenad i skogen och sjöng i kapp med fåglarna. Tror dock jag skrålade mer än dem haha.
Nu har jag pluggat, städat och unnar mig lite(igen) datatid.
Nu ska jag te jobbet, terrorisera svenska folket med undersökningar.
54 dagar till jul, 9 dagar till Sverige- Elfenbenskusten matchen( Vi vinner-garanterat), 5 dagar till lördag då jag ska ha SATC-dag, relaxation på hög nivå vill jag kalla det:)

Later..Ciao!

Kommentarer
Postat av: emelie

ja de ser ju väldigt roligt ut

2006-11-10 @ 08:56:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0