onsdag

Att jordgubbar höjer sexlusten, att Britney ska skilja sig och att Hilary Clinton är ett steg närmre President posten är vad jag fått reda på denna vanliga onsdag. Eftersom jag alltid varit lite av ett Britney fan kan jag kommentera att jag är glad att hon slängde ut slusken, att hon snart släpper ny skiva och att hon ser damn bra ut. In case u asked for my opinon. Jordgubbar höjer sexlusten förkunnade Mrs Gillian på brittiska "du är vad du äter"...det är kanske därför de flesta barn blir till under sommaren...hihi
Egentligen såg jag Hilary Clintons resultat i valet igår men fan vad coolt du skulle vara med en kvinnlig amerikansk president- det ser jag fram emot!
Effektiva Sune har letat sig in i lägenheten ¤¤¤ på Studentgatan 4 och jag har nog aldrig fått så mycket gjort som jag har fått denna veckan. Klappar mig själv lite på axlen.
Igår började en ny serie som ni säkert inte missade. Ugly Betty. Och jag kan ju säga redan nu att antingen går ni och ser "Djävulen bär Prada" eller så följer ni serien. För det är exakt samma handling. Trist. Men jag gillade första avsnittet och jag har inget annat för mig på tisdagar kl åtta så...Ugly Betty följdes av Grey´s Anatomy- också superbra serie. Ikväll är det Lost och jag måste säga som det Lost fan jag är, att jag börja tröttna på de intriger som försegår där, man orkar snart inte mer. Nej Lost- lägg av medan ni e på topp!
Sen måste jag ju bara påpeka att att Ross i vänner är den enda mannen på denna jorden som kan få mig att gapskratt! Man do I love him!!!
Anyway, nu börjar Vänner, a plus mes amies!

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0