Tror igen

Mja, några snälla pojkar har väl varken jag eller mina homieschicks stött på de senaste åren och pessimismen och misstron för det manliga könet har sakta men stadigt myggts upp inom mig och jag trodde på allvar att alla män var dirtbags. Men så slog jag mig ner framför Amelie Montmatre och insåg att livet kanske inte är fullt så hårt. Sen efter ett samtal med min grankotteflicka så sa hon något som jag nog aldrig tänkt på förr och helt plötsligt öppnade sig en ny värld.Kanske man tro att det finns boys som verkligen kan bry sig, som kan lyssna och som kan förstå en????
Jag tänker iaf tro på det!

Merci ma poule!!!


Ciao!


Kommentarer
Postat av: emelie

kul att nån har hoppet kvar=)

2006-11-28 @ 23:07:14
Postat av: Sanna

Börjar dock misstro igen ...

2006-12-02 @ 19:58:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0