Lyxliv i Lux

Man oroar sig, våndas, varenda tanke går till att fösöka lista ut hur man ska hinna med det. Men det löser sig ALLTID, även denna gång. Så nu kan jag slappna av lite och njuta mer av Luxemburg och familjelivet.
Har hunnit med att bli spöad i biljard ( av brodern o kompis), har sett The devil wears Prada- helt klart sevärd! Har hunit shoppa lite grann, mer ska det bli idag, fått se hur det ser ut runt om huvudstaden- I like it!
Ikväll ska jag än en gång på bio- nu ska jag äntligen få se step up. Ingen vill ju gå med mig så då får d la bli bio själv. Så det blir kvällens övningar. Såg nya beck filmen igår, helt okej den med.
Har tagit som major decisions väl här nere och I will stick to them best I can!
Dock saknar jag mina Örebro chicks, ska bli skönt att komma tebax te er snart!
 Ciao!

Kommentarer
Postat av: celius

pysspyss

2006-10-25 @ 18:01:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0