Crush

-Nu har jag nog fått nog av Paris.
Jag sa det i augusti förra året. Men så dök en gratis lägenhet och möjligheten att åka utomlands upp igen. Då måste man ju bara ta chansen...eller? Jo det måste man. Så nej tack till jobbet i Båstad och ut igen i Parisiska djungeln efter jobb. Men denna sommaren blir annorlunda, I can feel it!
Uppsatsskrivningen går framåt, ganska bra betyg av vår handledare och A och jag lunkar vidare.Det är en månad kvar så det är lungobungo tycker jag allt.
Nästa vecka vankas föllsedag, fest med kusin på besök och nya pengar på kontot, finally. 100 kr på en vecka är tight I must say.
Men trots det tar jag mig friheten att lägga 70 av dem på fotbollsmatchen på Berhns Arena ikväll där Örebro möter Elfsborg! Ska bli kanon!
Det var länge sen jag gick och fluktade efter en pojke men nu har jag hittat en liten söt en och jag måste säga att "having a crush makes life just a little bit better!" Jag mår superbra, det är roligt att vakna och stiga upp VARJE dag så jag måste säga att de som är kära och nykära måste må even better. Så kanske ska man bli kär?? Njae ganska farligt faktiskt med alla mina tusen planer för 2007-2010. Det får lixom inte plats ngn mer i mitt liv, sorry. Men flukta och flirta kan jag la få göra hahahaha.
Nokk för idag. Glöm inte min dag nästa vecka, ni vet hur jag blir då mihihihi.
Puss i pannorna!

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0