get it out...

Från en ung tjej, som allmänheten upplever som koko, så insåg jag en del saker om mig själv. Det är dags att älta gammalt och bara se framåt. Man kan inte ångra något man gjort i sitt liv och what doesnt kill u will make u stronger. Det kommer alltid finnas människor som vill förstöra för dig men så länge man följer sin egna stig så kommer det gå vägen. Jag har ältat förra sommaren och mina fruktansvärda misstag och hur jag gjorde mig själv(och andra troligen)oerhört illa. Men det är slut med det. Jag behövde tid för att hitta tillbaka till den jag var när jag var ung 20 post Paris. Vilket inte betyder att jag är yngre i sinnet men bitterheten som satt sig fast i mig börjar långsamt att sjunka undan. Jag börjar känna mig hoppfull och pleased with the world igen. Att man ska skaka av sig negativa influenser i sitt liv är det bästa en människa kan göra och jag har gjort det på alla möjliga vis. Ingen ska få komma åt mig, aldrig mer. Vi är så jäkla bra på att snacka illa om oss själva när det är en själv man ska höja. Höja för alla de saker man uträttat och lyckats med, inte bara ta fram de saker man misslyckats med. Jag bedömde två människor i mitt liv helt fel,trodde de skulle vara en tillgång för mig, men nu finns det inte mer för mig och aldrig, aldrig aldrig finns det någon plats för dem. Jag har varit trött på att analysera mina egna snedsteg, vad jag kunde gjort annorlunda och vad jag kunde förändrat hos mig. Men det är slut på det. 24års dagen närmar sig med storsteg och jag tänker sluta vara den jag varit, inte hela jag ältande och försvarande moi. Jag gjorde vad jag kunde och det är bra det. Det räcker nu. Och inte bara denna tjej, utan även en supervän som jag lapade sol och käkade glass med i solen idag fick mig att igen känna att fan, mitt liv är annorlunda nu, jag är annorlunda nu från förra året och jävlar i havet så ska det minsann bli åka av det i framtiden!
Min drivkraft som lyste om mig har långsamt efter 20års strecket sjunkit ner och legat på sparlåga, men jag känner hur mycket bättre jag mår nu och hur den långsamt börjar återkomma! Och den kommer komma fullt ut, det lovar jag! Jag vägrar må dåligt längre. Så det så.

Puh, då fick jag ur mig det med:) Nu är det dags för dusch,fruktpaus och lite uppsatsskrivande!

Ciao!
Ps- dagens visa ord- Gå inte och må dåligt, livet är för kort för det!

Ojojoj vad djup jag blev helt plötsligt haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0