I´m lovin it!

27718-57
Underbara morgon! Solen skiner efter gårdagens rusk och blåst och jag vaknade en timme INNAN jag skulle upp och låg och lyssna på The voice radion på tv;) Vågen tickar neråt inför sommaren och sommarklänningar(denna sommar blir det minsann grön klänning, Im telling u), fotbollsmatch med galna Örebroare och uppsatsen går stadigt framåt. Beyoncekonsert om två veckor, fölsedagskalas om en vecka och 7 veckor tills sommaren börjar.Jag vet inte vad jag ska klaga på? Finns det något i mitt liv just nu som INTE går bra??? Nääää PEPPAR PEPPAR TA I TRÄ! Dock finns det ju hemska saker runt om mig, som 33 döda på universitet i USA, så fruktansvärt att jag vet ej redigt vad jag ska skriva.
Ikväll blir det old movienight, C´ant buy me love, Crybaby, Sarah Jessica pArker Movie och mys med flickorna! Helgen går i Röda korsets tecken med utbildning om mänskliga rättigheter, intressant!

Ha en super bra helg, I know I will:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0