My birthday!

27718-61Då var man ännu ett år äldre, tiden går fort! 06.18 slog jag upp ögonen och morrade lite för att jag vaknat så tidigt men jag får ju visserligen njuta än längre av min dag! Har redan fått öppna några fina presenter och ska snart gå ner till pressbyrån och köpa en god frukost! Sen blir det som vilken annan dag men lite speciellt är det att fylla år, jag måste nog erkänna att jag blir som ett barn på julafton, lite gladare och lite mer spänd är jag:)
Nu ska jag fixa o tricksa!
Ha en bra dag- i know I will!

http://pub.tv2.no/nettavisen/side2/kjendis/article974089.ece
Checka detta klippet av chefredaktören på norska elle, snacka om att göra bort sig!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0