Påsk

Pepes. Ska väl ärligen säga att jag ej haft många roliga stunder där men påskaftonen på Pepes var bland det roligaste jag haft på länge, galet folk och super musik! Att min gamla kärlek var där(han var ej lika snygg som förr, känss nice haha)och att vi gled förbi kön med rätta kontakterna gjorde kvällen bara mer skön!
Även K.-town med mina musketörer var supernice, med alldeles för mycket påskgodis och god mat och galen kår!
Nu är det c-uppsats som vankas. Sen blir det föllsedagar i mängder, två niciga konserter och massa grunnanden på hur sommaren ska spenderas...kan ju inte bestämma mig/oss...
Nåväl, back to Öret.
Nu ska jag göra det jag gör bäst, slappa framför tvn hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0