Söndag morning way too early!

27718-59
Ni kanske har märkt att mina bilder inte alltid matchar vad jag skriver om men det är ej meningen heller, tycker bara det är ett trevligt tillskott till bloggen. Koma känns det som jag befinner mig i, efter en dag av utbildning hållar jag på att ramla ihop och idioter till grannar som för diskussioner utanför dörren kl fyra på morron gör det ej bättre. Men jag hämnades imorse med att slänga igen min dörr några ggr så jag hoppas de väcktes haha.
De två veckor som kommer är sjukt stressande, med massa uppsats, jobb, föllsedag, helg med kusinen, mentormöten, planering av sommar, konserter, sthlm och göteborg besök.
Jag är kluven för även om jag vill rädda världen o se till att alla har det bra så vill jag gärna göra det blandat med shopping, resor och galna upptåg. Men jag antar att man kan göra både och, man behöver inte välja! Glammig and saving the world! Nu e det dags att plocka ihop sig, ännu en dag med röda korsets alla regler och konster. Men det är skoj!

See y´all...

Bisouuuuuuuuuuuuuuuu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0