Update

27718-56
Att man har dilemman och beslut att ta är ju jobbigt i sig men när någon sen pushar på att man måste fatta beslutet nu, ja då blir det la än värre!!! Mitt trygga säkra jobb i hembyn begär nu att jag bestämmer mig om jag ska jobba där i sommar eller inte, och jag vet ju innerst inne att NOPE DOPE vill jag jobba där men detta beslut måste ju då också tas av mina resevänner. Så helgen kommer bli en stor bestämmelse helg. Im telling u.
Värsta bästa starten har jag o A fått på uppsatsen och mer än nöjd efter två dagars arbete kan man ej vara! Här det ska det skrivas och ha sig! Sen är det ju inte fel med lite extra kneg och eftersom jag har min lilla crush på jobbet så känns det inte SÅ jobbigt att gå dit hihi.
Nu ska jag städa järnet i takt te Michael Jacskon skivan Dangerous(dammat av den och kör den nu på repeat), sen ska jag fortsätta läsa om magdalenas kamp mot exmannen/galningen, bra bok I must say. Hoppas på sushi och bra film ikväll Ciao mes amies!

Ps. Brittan är ju så sjukt läcker där allså, en bränna skulle inte sitta fel nu men än så länge håller jag till BUS-burken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0