Au revoir Paris

27718-118Så var kusinernas sommar i Paris över. Det är ju tur ibland att man ger sig iväg trots att man är tveksam till en början. Vi har träffat massa roliga och knasiga människor, sett och åkt till olika platser. Versaille, museum, marknad, kyrkogård och massa annat. Massa barer och klubbar. Vädret har varit sådär men det har inte förstört så mycket ändå. Ärligt talat vill jag inte åka hem, Paris har allt jag vill ha och lite till och Örebro saknar det mesta ska jag ärligen säga. Som tur är det bara fyra månader kvar i Öret innan jag lämnar stan för gott(I hope). Nu bär det hem till familj, jobb och nya rutiner.Jag önskar att detta var något man kunde göra varje sommar, fly till en annan plats och bara leva och må bra...men life is just not that easy. Ses i Sverige snart igen dådå...

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0