Back home

27718-120 Im back home. Det var inte långt till tårarna igår. Inte bara för att jag inte vill vara hemma utan för att jag var så sjukt trött efter att varit vaken hela natten på flygplatsen och sen hela dagen. Men mest för att jag ej vill vara här. Jag vill bo i Frankrike och inte här. Så är det bara. Men jag har ett år kvar av förpliktelser, sen kan jag ta mig dit jag vill..and I will.
DOCK kan man ju ta tillfället i akt och verkligen ta tag i sit liv och börja om på ny kula. Trots allt har man levt ett "dåligt liv" vad gäller sprit, rökning och antal sovtimmar. Man har gått i dåliga skor och bitit på naglarna har jag gjort. YES I HAVE MANY FLAWS....:)
Men nu idag har jag bestämt mig. Det är dags att ta tag i de troll som spökar i gardeorben och verkligen sort it out for once and and for all. Då jag nu har en hel vecka med ett eget hus utan föräldrar och kan göra vad jag vill på min lediga tid så är det verkligen detta jag ska tag i. Jag sa till min vän E att man borde göra mer listor. Över saker man ska göra, förändra, förbättra, skaffa och så vidare. Så det ska skrivas listor så det sprutar nu denna veckan. inom alla områden jag kan komma på. Eftersom sommaren tagit fram ett lugn och e glädje jag inte kände efter förra sommaren tänker jag nu jobba vidare på dessa känslor. Livet kan bara bli bättre från denna stund, je vous jure. Så här ska det slutas med giftpinnar, jag vet att ni tänker YEAH RIGHT, men jag gör inte det för någon annan än mig själv så jag kan säga hur mycket som helst hahaha, men en dag and counting IM TELLING U! Promenader, simma och drick morotsjuice, grönt te och annat som rensa kroppen. Det ska va husvagn nyttigt och hälsosamt dessa veckor. Om tre veckor åker jag tillbaka till Örebro med nya krafter, ambition och livsglädje. Now back to work!

Ciao

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag kom precis på mig själv med att sitta och kolla fusac.fr hahaha så dags nu!!

2007-08-08 @ 20:58:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0