Hösten i ett nötskal

När jag lade mitt söta lilla huvud på kudden igår kom jag på mig själv att fundera över vad som egentligen kommer hända i höst. Eftersom Örebro i sig själv kanske inte erbjuder mer än vanligt ärdet upp till en själv att se till göra det bästa av situationen.image134 Det ska bli danslektioner i form av Hip hop/reggae dancehall. Med de bästaste bästa tjejerna ska vi svänga våra lurviga!image135Vi ska promenera långa sträckor runt hela Örebro, som motion men också som anledning till problemlösande och skvallerkvartar!image136Kanske kanske kommer vi få tummarna ur och äntligen ta oss till London och ha lite roligt! Sista terminen ihop för många av oss, så hade varit ett underbart avslut på Öret!image137Då kussenlinen ska till Wiesbaden aus das faterland så får det nog bli en liten tripp dit med! Nya städer måste ju upptäckas och det har på sistone blivit ett mönster PARIS-LONDON-NEW YORK och så samma runda igen....Nej nu jäklar Wiesbaden Here I come!image138I våras upptäckte jag min kärlek till sushi och sommaren har varit fylld av sushi( av olika anledningarhahaha) men givetvis kommer jag hålla uppe denna tradition och förhoppningsvis kunna frossa i denna ljuvliga rätt mörka vinterkvällar framför de olika tv-serierna!
Sen ska jag ju givetvis studera och jobba extra. Shopping för de eventuella kronor man drar in under hösten. Planera för Kanada vistelsen och bli aktiv i datingsvängen.
Summan av kardemumman av tankarna på den blåa kudden igårnatt blev att hösten blir nog ganska bra ändå. Faktiskt jäkligt bra ändå.

CIao

Kommentarer
Postat av: Jenny

Låter som en super duper mysig höst! Igår upptäckte jag att man kan flyga med Ryanair till Frankfurt, bara att man landar på en annan flygplats.. men samma avstånd till Wiesbaden, vilket är 15min med tåg!! Alltså kommer du kunna flyga till mig superbilligt! Själv kan jag ju inte flyga med dem eftersom man bara får ha 15 kilo med sig....! ;)

2007-08-22 @ 10:21:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0