I´m confuse for the confusion too!

27718-119
Man ska inte ångra saker, jag vet. Men ibland känns det som om ngn eller ngt inte vill att man ska må lite extra bra. Har spenderat två månader i Paris. Och inte förrän fyra dagar innan hemfärd träffar jag någon som tar fram det där pirret. Stackars A som jag umgåtts en del med har varit underbar mot mig men jag kan inte med det. Dock har denna pojke och jag gruffat lite redan efter två dagar vilket kanske inte bådar så gott men samtidigt skyller jag det på hans vän och att jag var naiv. Nu åker jag hem och jag kommer inte få veta om det faktiskt hadekunnat utvecklas eller ifall han bara var en i mängden.  Jag ösnkar jag hade träffat honom då vi skulle ses första gången, eller kanske till och med tidigare. Men det finns inget att göra åt och jag får åka hem och kanske se om kontakten fortsätter att hållas vid liv... Nu bär det av till Montparnasse för ett sista inköp, sedan en minipromenad och sedan ut till flygplats för att campa inför flyget imorn kl sju.

Back to reality skulle man kunna säga....

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0