I min ensamhet

När man har all tid i världen blir man för trött för att göra något alls. haha eller är det bara jag men jag skulle egentligen bara kunna ligga i sängen och kolla på VM hela dagen. Men det har jag baske mig ej gjort. Storrensat rummet, lagat god och bra mat, umgåtts med grannen och fixat diverse saker som ska göras. Dock har jag tråkigt. men har man inga pengar och är än så länge ganska lonely här uppe så får man helt enkelt ha tråkigt. Det var ju inte så länge sedan jag hade megaskoj....image147
Nu ska man tampas med dessa korrebor och vissa människor går det superbra med andra....jesus christus vad man längtar till eget boende. Nåväl ett år kvar kan man väl säga! Idag gjorde jag en megagood smoothie som mellanmålimage148Very gott måste jag säga! ibland lyckas man. Apropå lyckas, snart ska jag ge mig på att göra min kusins berömda kycklinggryta för första gången. Har aldrig provat men har fått klara instruktioner på hur det ska gå till! Så här ska det kockas. Eftersom jag anses av många vara oduglig i köket är det nu dags att motbevisa dem!

Ciao

Kommentarer
Postat av: Jenny

Oh! I utbyte måste du ge mig recept på smoothies, för det har jag ingen aning om hur man gör...!

2007-08-30 @ 17:30:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0