New spankin music!

image149Som gammal Fitty fan måste jag lyssna av hans nya skiva. Och jag är...besviken. De flesta låtarna låter likadant. Tråkiga och förutsägbara. Nej det håller inte.She wants it med Justin är nice men resten nope dont like at all!image150Har tyvärr ej fått lyssna av Kanyes än men Stronger är nyskapande och annorlunda, jag tror mer på honom än den andre!!!
image151På senaste tiden har jag avrit så lessen över att se hur Brittan har blivit. Hon kan inte ha många rätt i sitt ibland ganska söta huvud. Men nu har ialla fall två nya låtar från henne läckt och den ena är inte dålig, den är ej bra, den är inte dålig men någonstans mittemellan. Den andra var dock sämre. Men hon kanske kanske kanske klarar att göra en comeback ändå....?
Nu ska jag själv göra comeback, haha har levt i mjukiskläder de senaste två dagarna, sovit och bara slappat, läst och kollat VM hela dagarna. Dags att bli aktiv! VIn på Tärnis ikväll- ser vi fram emot!
Ciao

Kommentarer
Postat av: Sanna

Nope Kanyes var ej heller mycket bättre, pest eller kolera skulle jag vilja säga:)

2007-08-31 @ 13:44:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0