Paparazzis my ass:)

image12927718-128
Vi tar lite roliga bilder!!! Jaaaaa, vad skoj. Men bilderna blev mindre bra mohahahahaha. Några fotografer kommer vi då rakt inte bli, thats for shizzle!
Jag vet inte vad det är men något är annorlunda. Sen jag kom hem från France har jag gjort saker, sagt saker, tänkt saker jag aldrig gjort förrut. Och då menar jag åt det positiva hållet! Jag vet inte om två månader i Paris har ändrat mig men en del saker känns väldigt annorlunda och jag hoppas inte återvändandet till Örebro ska ändra på det. Jag trivs med att tänka, agera och vara och göra som den nya jag. Människor som finns i mitt liv, som jag känner är värda min tid kommer få ta del av min tid men jag är evigt trött på att de som kräver och kräver men aldrig ger ska tro att jag ger mer, hahahaha MAIS NO. De som får mig att må bra, japp, även om de kanske ej varit snällast i världen, kan få en tredjedels sekund av min tid:) kanske...Men som min kära vän E sa, om att sluta leva i samma gamla hjulspår och tänka annorlunda så har det faktiskt hjälpt. Istället för att döma och kasta bort direkt väljer jag nu att begrunda och försöka tänka positivt istället and it sure is helping! Att tänka positivt om mig själv, att inse att jag faktiskt har det så in i h--tes bra i detta liv. att ta vara på det och göra det bästa av det jag har och kan!  Vad jag tror har infunnit sig är ett annorlunda lugn, ett lugn jag inte känt av innan och kanske har det varit två månader av inget göra som gjort att lugnet infunnit sig. Men hur ska jag nu göra för att behålla det? När skola, dans, träning och jobb drar igång? Advice??????????

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0