Trött allså

27718-133
Ibland blir man bara så.....så tröttt!
Nej, jag tänker inte ringa dig, du som sitter i Afrika och tycker att vi ska lära känna varandra så att vi kan ta upp det senare, tror du jag vill slösa tid och pengar på det?? Fatta läget, hur många gånger ska jag behöva förklara samma sak??? Aldrig träffats och helt plötsligt ska vi gulla på telefon? Herregud min skapare säger jag bara!
PUST STÅNK O STÖN! Då var det ute iaf, skönt!
Här har jag gått och funderat på mitt liv efter universitetet, alla är vi ju nojjiga över vad som ska ske, vart man ska ta vägen och dylikt. Men jag har nu en vattentät plan inför hela 2008! Det känns wunderschön måste jag säga för det är i såfall inte förrän i september nästa år som jag måste börja fundera igen! Känns nice. Nu börjar jag faktiskt till och med se fram emot örebro som stundar på tisdag. Det ska kluras på killproblem a la Osby, dateproblem a la Båstad och Ö-problem a la vanliga livet hahahaha. Men det ska bli skoj! saknar inte lyan o rumskompisar men dock de andra gökarna som man ska umgås med! Dans och massa träning väntar plus de ever so nödvändga promenixerna te ICA/HEMKÖP/COOP! Kanske tom flirten på bouloet;)

Ciao

Kommentarer
Postat av: Jenny

What a nöt! mohahhaa

2007-08-21 @ 17:04:09
Postat av: Freddan

Lyd mitt råd: Håll dig borta från Osbykillar;)

2007-08-21 @ 19:47:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0