Vänskap

27718-124
Eftersom jag haft mycket tid att grubbla denna sommar har jag bland annat funderat över de vänner man har. Och de vänner man tror sig ha. Vilka som verkligen bryr sig om en och vilka som är så sjukt upptagna av sitt eget att de inte har vett att ens fråga en annan, hur e d!?
Jag kan räkna mina närmaste vänner på en havlhand, de jag verkligen räknar som äkta vänner. Som jag känner kommer finnas där till 100%. Hon som alltid är pigg på att snacka eller lyssna, som hör av sig med jämna mellanrum TROTS att vi bor långt ifrån varandra. Eller mina två musketörer från l´été dernier som lika mycket ger som tar. Vi har alla stunder av själviskhet, ointresse och lathet men som äkta vän vet man att när det väl gäller så finns personen där.
Sen finns det dem somöser ut allt sitt eget över en och som sen rusar vidare utan att tänka på att den andr kanske har något på hjärtat...
Det är få människor som hört av sig till en när man varit borta. De man har hört av sig till har sinom tid svarat men de har aldrig startat kontakten. Och som ni säkert läst längre ner i bloggen så är det WINDS OF CHANGES på gång här. Så det är slut med givandet utan att få-andet! Om jag e offline always på msn, kommer de ta sig tid att kontakta en då? Ska bli intressant att se....

I wished we could´ve have some more time, but u decided to be all moody....It could have had ended in a better way.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0