Dancing queen

Ännu en danslektion avklarad och idag var vi få så vi fick betydligt mer space än vanligt-najs! Jag ÄLSKAR ÄLSKAR att dansa. Den dagen jag vinner på lotto eller inser att jag ej kommer få något jobb inom turism eller kommunikation ja då skolar jag om mig till danslärare/öppnar egen dansskola. Jag skulle kunna göra det dagen lång HELA TIDEN.image305En sista gång kvar på dansen och då är det bara halva tiden vi ska dansa, muppit, skit i fikat lets DANCE!! Imorn bär det av på äventyr igen, dags för att besöka Norrköping och kolla in FIFTYS konsert! Tredje gången gillt! Får se om han blitt bättre or sämre! Nu blir det sit ups och sen dusch och packning!

Som Bee ser ut på bilden ska jag se ut på fredagkväll när det är dags för Idolfinal, iförd min Juicydräkt!
GO MARIE!!

CIao

Kommentarer
Postat av: tessan

Exakt go marie :) vad dansar du?

2007-12-06 @ 07:02:30
URL: http://piniwini.blogg.se
Postat av: Sanna

Ragga/dancehall- askalas skoj!

2007-12-06 @ 09:10:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0