Downtime

Det var en bra daig igår, trots tröttheten så visade sig att jag fixat BÅDA tentorna!! Vilket betyder att jag har inget som släpar eller något som måste göras. Kampanjen går framåt och vi jobbar på! Eftersom mitt word inte fungerar på datorn så kan jag inte pula med min CV, vilket annars skulle kunna sysselsätta mig ganska rejält. Men får ta tag i den till jul inför 2008 och söka jobb och praktik. Städa kan jag ej göra mer, trots allt två veckor kvar tills hemfärd. Så jag har typ inget att göra. Känns mysko. Skönt samtidigt. Men tråkigt.
Som tur är(haha) ska jag jobba ikväll så tiden kommer ju att gå. Sen när jag kommer hem väntar en film som jag velat se JÄTTELÄNGE. Sen är veckan fullsmäckad fram till söndag, så lite tråktid skadar la inte!
image304
Very najs Kate, I must say, har ju inhandlar runt femton klänningar denna termin men kanske en till??

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0