Echo!

image301'
Det är inte förrän idag som jag inser att jag FAKTISKT ska flytta ifrån Örebro. Jag har tjatat om det, skrivit om det och funderat på det men inte förrän jag stod och skrubbade väggarna och slängde matta, papperskorg insåg jag att JAG FAKTISKT INTE SKA BO HÄR LÄNGRE. Lägenheten börjar eka tom, börjar bli renare än den någonsin varit och jag är redan någonannanstans i tankarna. Jag har sedan jag var 19 inte bott ngnstans där jag kan känna att jag kommer att stanna, varken i USA,England eller Frankrike. Kanske Kanada blir det ställe? Qui sait? Jag är iaf underbart redo att flyga min kos och move abroad again!

Nu är det städat, handlat, skrubbat och fixats. Dags för en smoothie,knäckemacka och skriva lite på kampanj!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0