Gott Nytt År!

Sista dagen för året. Givetvis har jag gått och blivit litta sjuk. Halsonmt och huvudvärk MEN det stoppar inte nyårsfirandet! Ikväll blir det förfest hos M och sen Middag och baluns på Madison, privatfest då, inte för allmänheten. Summan 2007? Skitbra skulle jag vilja säga. New Yorkresan gav mig en tankeställare och jag svängde om och gjorde mig av med personer och tankar som inte behövdes mer. Paris på vårkanten och Paris under hela sommaren var underbart och ändrade hela lilla mig och därför blev hösten sådär underbart skön och mysig. Roliga konserter blandat med nervositet inför tal och avklarade tentor. Aldrig mer plugg i Örebro, inga fler svänga de lurviga på Kåren. Det kapitlet är nu över.
Nu är det dags att blicka framåt och nu närmast är det den låååånga resan till Kanada. Mer vet jag inte vad som väntas under 2008. Men jag är ganska övertygad om att ifall jag har den rätta attityden och modet så kommer det gå skitbra även nästa år. 2008 innebär också att jag når 25-strecket...hujeda mig, men festen i juni ska bli så himla skoj, kan rean längta, GUD NÅDE ER OM NI EJ KAN KOMMA! Det blir ju en reunion at the same time:)

GOTT NYTT ÅR Y´ALL, VAR RÄDDA OM ER I NÄRHETEN AV SMÄLLARE, DRICK INTE SOM JAG GJORDE PÅ JULDAGEN, OCH GE ER SJÄLVA ETT NYÅRSLÖFTE NI VERKLIGEN KAN HÅLLA!

- jag lovar dyrt och heligt att giftpinnarna gotta go, plus att jag ska leva efter de regler jag gjort de senaste månaderna, vilket gör mig lycklig.


Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0