Jumpin Jumpin

Så var man hemma igen. Det första jag fick lov att göra var att jobba. inget snack om saken lixom, bara upp klockan sju och iväg. Datorn är inlämnad, julklappar fixade och upptäckten att jag tappat en del under hösten gjorde dagen till en bra dag. Imorn blir det stan med kusinen, fika och kanske lite shopping.
image326
Det har än så länge varit roligt att vara hemma, mycket snack, massa skratt år roliga Sannas tilltag och planer för juldag och nyår har gjorts. Kort har tagits och det är ju en lögn att säga att man blir bra på kort, maj gad allså.
Men jag mår....så in i helskotta bra, jag LÄNGTAR till Kanada, ja inget kunde vara bättre.
Hoppas ni andra har det minst lika bra whereever u are!!

CIao

Kommentarer
Postat av: emelie

MOHAHAH du ser ju helt skogstokig ut HAHAHHA. hoppas du fick till ett bra kort till mormor=)
Jag har inte lika kul i jkpg.. men idag ska jag träffa mina homies så då blir det nog roligare.. dagens toppnotering: vi klädda granen hahahahahah

2007-12-22 @ 11:00:02
URL: http://browni.blogg.se
Postat av: Jenny

hihi vilken härlig bild! Tack för en trevlig dag! Vi ses gleich igen ;)

2007-12-22 @ 22:41:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0