Last of the last.

Jag har funderat både länge och väl. Jag har kommit fram till att jag är rutinernas mästare. Anywhoo, varje morgon går jag upp typ två timmar innan skolan för att kunna äta frulle i lugn och ro, läsa igenom bloggar och hemsidor och göra vid mig and just have some Sanna-time. Det var sista gången idag. Imorn bär det av till Båstad och då har jag la familia runt mig hela tiden. Sen bär de av te Kanada där jag ska bli sambo med en annan flicka. Rutinerna är allså gone baby gone. Alltid kul med nytt men morgonstunderna i Öret will be missed. Julklappsutdelning med my ladies igårkväll, mys med choklad och peppisar, när ses vi nästa gång tro? Mitt rum är en enda kaosplätt med lite sylt i hörnen, har så sjukt mycket saker och det enda jag vill är att komma åt dammet i hörnet men efter att bestigit väskberget, tagit mig ner längs dammsugarslangen och glidit under tre bord så gav jag upp och ålade mig tillbaka till sängen igen, det får helt enkelt vänta tills imornbitti då jag kan skövla ut allt i korren och sen städa ordentligt!
Idag är också sista dagen jag går till forum, går genom långhuset, sista gången jag köper campuskaffe och trampar in på bibblan och hoppas på att kanske får se EN snygg pojke. Ta sista promenaden in till stan ikväll, sisa fikan med L och sista träffen med kampanjgruppen. Sista skvallerstunden med E och sista egna lagade matlunchlådan på minst ett halvår. Sen är det sista dagen i korren OCH DET ÄR EN BRA SISTA SAK! skitigt och dant är här urk och tvi. Nåväl. dags att då göra allt det här sista. Ladies, Im doing the last och last things....

Mycket skvaller i pressen idag, Andreas L:s komma ut om sjukdom, Brittans syrra som är gravid och Sannas flytt från Öret- ITS BIG Ladies!!! mohahahaha


CIao

Kommentarer
Postat av: Linda

Buhu! Usch vad det känns konstigt att det är slut på universitetstiden :( Även om jag har varit mindre aktiv rätt länge nu känns d konstigt att vi inte ska plugga på samma skola längre och att jag inte kan ta en fika me dej de få gånger jag beger mig till uni...USCH! Jag va nog inte redo för att det ska vara slut riktigt än...hade ju bara tänkt ta en paus och sen komma tillbaka, men försent :( Nåja, jag är otroligt glad över att jag har fått lära känna dig och hoppas att det inte tar slut här bara för att vi drar iväg på varsitt håll. När du kommer tillbaka får vi ta och våldgästa Emelie och ta en helg i Sthlm! KRAM

2007-12-19 @ 20:43:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0