Les francais sont infidels!!

image319
Det är många saker jag är bra på men att sälja saker är jag då rakt inte bra på. Så kom då paret som ville ha cykeln och började påpeka olika saker som gjorde att jaaaa de ville nog inte betala mer än 300....allså 150 mindre än jag sagt. Jag är inte bra på att säga emot, jag är inte bra på att argumentera så jag gav med mig ganska fort. 300 kr är bättre än inget resonerade jag och tog pengarna och travade iväg utan min kära cykel!
Nåväl, de 300 betalar ju klippningen på tisdag:)
Så har Tony Parker varit otrogen mot Eva Longoria. Allt började på deras bröllopsdag. Men det är väl no surprise, ALLA fransmän ÄR OTROGNA....(inte din Jensan HAN ÄR UNDANTAGET SOM BEKRÄFTAR REGELN), det var väl ingen förvåning att han hade lite rajtan tajtan redan samma dag han gifte sig- after all HE IS FRENCH!

Ciao

Kommentarer
Postat av: Jenny

Behöver ju inte vara sant. Tror Miss Eva haller sin man under uppsyn! Lat oss have faith in the french!

2007-12-13 @ 16:12:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0