Murder!!!!

image310
Ännu en gång har min dator börjat krångla. Samma sak som förra gången och jag kokar av ilska. Varför kan det inte bara funka????? Men som tur är så är det bara en dryg vecka tills jag ska åka hem och då ska de som sålde datorn till mig få sina fiskar varma. Datorn har 4 månader på nacken så inte tusan ska den hålla på såhär! Men jag har en dålig dag idag allmänt. Sovit FÖR MYCKET, inget att göra, inställda aktiviteter och för trött och butter för att överhuvudtaget lämna lägenheten. Det enda so skulle hjälpa är en godispåse men har varit onyttig både fredag och lördag så det funkar inte det heller. Vad jag ska göra är BLASTA musiken och städa och rensa ut fler saker...Nej just d, musiken på datorn är borta och cd-skivor nerdpackade......Helskotta!!!

CIao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0