Sista....

image315Likt en omkring hoppande Gollum smyger rädslan runt på universitetet idag. Efter gårdagens händelse känns det inte lika säkert, lika okej att gå till Uni. Att de inte har fått tag på mannen med kniven känns heller inte så roligt. Vansinnedåd,galet och skrämmande nära. Man läser ofta om det (columbine,virginia tech,finland). Det är inte vad som hänt här men det har en skrämmande likhet. Det går att utföra dessa dåd på allmänna platser HUR LÄTT SOM HELST. Det skrämmer ialla fall mig mest.

Det var sista dagen på jobbet igår. Folket var trevliga ocg log lite vemodigt när jag gick, antingen skulle de få extra kronor i lön om de låssades torka en tår ur ögonvrån när jag gick eller så tyckte de att det faktiskt var lite tråkigt att jag slutade. En era är över. Im moving on. Hemkommen och överröst med jobb från GN aka pappa. Men det var bara kul, jag vet så väl vad jag vill göra in the future, det känns bara SÅ RÄTT!
Det är mycket sista idag och ikväll blir det sista danslektionen, också sad, har varit en av veckans höjdpunkter under hösten.

image316
Sen har jag ett litet problem. Mamma, bror, pappa, mormor, kusin och gruppjulklappar are a done deal! Men min kära E har visat sig vara redigt svår att handla till detta år. Låg länge och fundera på detta igårkväll och därför är jag mer död än levande denna morgon, thanks E! Men det ska nog gå och fixa! Any tips, ni som känner E?


Ciao

Kommentarer
Postat av: Emelie

MOHAHAHHAAH shitpommesfrites såååå serisöt behöver det inte vara!

2007-12-12 @ 12:40:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0