Sovmorgon

Jag får alltid dåligt samvete när jag sover ut. Det är la "bättre" att hoppa upp tidigt, ta en morgonpromenix och vara hurtbullen själv. Men jag orkade inte och stannade i sängen till elva. Efter att läst igenom två års inlägg på denna blogg var klockan mycket så det fanns inget annat att göra än att SOVA LÄNGE. Vaknade upp till Oprah och Bill Clinton på TV, Fifty cent som var i kroatien och snortade någon form av vitt pulver och agerade megaskumt. ÄNDÅ får han med sig Ciara, som han tros dejta, MAJ GOD tjejen bättre kan du!
Idag är det sista läxhjälpen på Sörby, ska bli skoj att gå och träffa barnen en sista gång!
Nu får jag nog lämna datorn ett tag...


Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0