SUCK

Jag gillar att städa. Faktiskt. Så nu när jag flyttade ut från lägenheten i Ö så städade jag noggrant. Tyckte jag. det tyckte inte Öbo och sa at jag får städa om, ÖBO PLEASE. Precis som om jag skulle komma och göra det. Jag städade noggrant och om ni ska ha det bättre så får ni minsann göra det själva, skicka en räkning bara. Jag hoppas att jag i framtiden slipper HYRA och kan köpa mig ett en lägenhet eller ett hus DÄR JAG BESTÄMMER över städning oc skit. Men sen är ju ÖBO som ÖBO är. Nåväl det är bara att bita i det sura äpplet and pay up.

Är det bara jag som ser fram emot det nya året? Tror inte det. Det ska bli så faboulusly härligt skoj i Kanada, och eftersom 2007 var ett mycket bra år så tror jag minsann att det bara kan bli bättre, TROTS dålig städning i Öret hehe.
Har hämtat mig lite sen juldagen men fortfarande poppar bilder upp i huvudet av händelser ute och det är liiiiiiiite jobbit allså:) Back to preparation Kanada!

Ciao

Kommentarer
Postat av: emelie

så jäkla roligt ändå... sanna på äventyr i btown... hahahaha jaja de e ju kul att någon roar sig iaf=) j

2007-12-28 @ 09:54:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0