Summan av kardemumman

Tisdag. Kampanjen går bra, mycket bra. Städning och packning av rum går bra. Klippning i eftermiddag,blir det någon major change tro? Julklappar ska inhandlas för kvällens övningar. Imorgon ska kampanj avslutas. Imorn är det middag på väster. Sen åker jag hem. Det slog mig igår. Aldrig mer Örebro(typ), jag ska flytta på redigt. Jag kommer inte ha E,F,A,L,T,C,M på några meters avstånd. Kommer inte gå te kåren mer, bara vara, Java eller ngt sånt mer. Weird. very weird.

Boende är klart i Kanada, det blir med J, najs! Sjunde våningen, här kommer det bli träning for shizzle!!
Nu vill jag fira jul, mysa i Båstad med familj. Kanske träffa en gammal kompis eller två-tveksamt dock....


Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0