The frenchie boy!

Häromdagen fick en vän till mig ett samtal från en fransman hon mumlade runt med under en av Paristiderna. Out of the blue. Idag fick jag ett mail av en annan fransman, out of the blue. Jag vet inte vad det är med dessa fransmän. Har vi varit så otroligt coola och speciella att de bara ej kan släppa oss? Eller kan de inte få bättre i Paris? Är fransyskorna helt enkelt tråkiga, fula och ointressanta? Nej det tror jag ej, jag tror på att jag och mina homies som spenderat tid i Paris helt enkelt varit FÖR BRA för dessa killar. De har insett sitt misstag när de släppt oss och fortsätter sin jakt på oss IN CASE de fortfarande har en lite chans. Nu är det ju så att jag SÅÅÅÅÅÅÅÅ svag för fransmän. Såg Derailed precis och en av pojkarna är Vincent Cassel.
image328
I filmen är han så sexig att man bara vill klubba ner honom och binda fast honom vid resväskan och ta med honom till Kanada. Mitt fritidsnöje kunde han bli! Fransmän is the real deal:) DOCK inte de fransmän jag tidigare haft, det är dags för nya:)
Imorn är det juleafton, how najs!!!
GOD JUL!!!

Ciao

Kommentarer
Postat av: Jenny

God Jul och tack för din fina presenten!! Ha så kul ikväll! Hörs, kram

2007-12-25 @ 18:18:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0