Until next time....

Så var allt det sista gjort. Efter en snabbisfika med L var det då dags att säga hejdå till henne med. L- vi kommer definitvt ses igen, fler fikor, fler suputkvällar och jag är glad att jag fått dig som vän!
Efter en supermysig kväll med god mat, vin och massa snack in T:s mysiga lägenhet insåg jag att jag träffat ännu en underbar vän som förhoppningsvis finns kvar i framtiden, det är ju alltid så att man träffas precis när tiden är knapp....men tiden ligger framför oss och vänskap som känns bra från början brukar vara den som håller!
Alla ni tjejer som har gjort min studietid i Öret så bra, (u know who u are) jag kommer sakna er massor, men ni vet att sommaren har en reunion skriven ALL OVER IT! Det är där vi ses nästa gång!!!
Jag var ingen positiv människa i början av min tid här med med er hjälp och att ni stod ut med mina små utbrott och attacker:) så har jag blivit den jag är idag, och den är jag glad att jag är! Cheesy I know men ngnstans inom mig så finns det en lite cheesySanna som sitter längst ut på stortån och viftar med öronen. Vi har ju alla rätt att uttrycka oss....:)

Dags att packa ihop det sista, Öret until next time....later babe!


Ciao 

Kommentarer
Postat av: Emelie

mohaha tönt haha.

2007-12-20 @ 08:28:52
Postat av: Anonym

love u /c

2007-12-20 @ 17:51:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0