Walter

image317När jag lade ut en annons om att sälja en cykel idag trodde jag inte att det skulle bli så galet. Från klockan nio imorse har folk ringt som galningar och viljat köpa cykeln. Den första som ringde har tjing på den. Ikväll ska vi träffas och hon ska då få den. Men folk har ringt och bjudit över originalpriset och man blir lätt sugen på att ge bort den till högstbjudande. MEN så får man inte göra. Så när jag trampar in till stan ikväll blir det sista gången på Walter, som jag så fint döpt den till.
Det börjar kännas riktigt vemodigt nu. Allt ska avslutas, försvinna,säljas och slängas. Jag trodde jag skulle vara superglad över att flytta men det känns som sagt vemodigt, sorgligt. Inte över att lämna Örebro utan just för att jag bryter upp från alla underbara människor runt om mig, sakerna jag gör här(RK,dansen) och min lilla lya. MEN det kommer gå bra, bli bra, vara bra om någon vecka.

CIao

Kommentarer
Postat av: Fia

Klart det är lite sorgligt men du kommer ju att vara på en ny spännande plats å träffa nya fäääbölös människor! Inte lika fääääääbölös som vi då förstås... Hehehe!

2007-12-12 @ 16:09:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0