2007

Jag är fortfarande kvar i stadiet jag-kommer-minsann-hålla-mina-nyårslöften-stadiet, så snart två veckor in på året sköter jag mig förvånansvärt väl. Inte många giftpinnar, grapefrukt varje morgon och träning minst fem ggr i veckan. Men som sagt, det har ju bara gått två veckor....men detta året ska det få ta tid, för det är väl så man klarar av det!
Mitt största problem just nu är väl egentligen hur jag ska lägga upp min vecka i New York haha, hur jag ska hinna se allt och gå överallt...Japp ett I-landsproblem...men ibland måste man väl ändå få ha sådana med?? Trodde inte jag var så spänd inför resan men när jag nu inte somnat förrän efter fyra snåret varje morron så måste jag väl erkänna att visst fan är jag spänd!!!

Samtidigt kämpar jag med att komma på en superduper föllsepresent till min snart femtioåriga far, vad ger man någon man kan säga ha nästan allt? Ja allt han vill ha då. Jag kan ju bara inbilla mig att Bruce Springsteen kommer komma och uppträda för honom, hur hårt jag än önskar. So what to give....???

Nu har jag undvikit plugg och städning hela morgonen, time to get busy!
Btw- MKV C är ej egentligen något jag ser fram emot att läsa men den truppen jag ska läsa med så kan det nog bli hur jäkla skoj som helst!!!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0