Cykel

Så har man samlat på sig några fler vuxenpoäng. Hittade en billig cykel på blocket och ringde upp och sa att jag ville komma och titta på cykeln. Sagt och gjort, i slask o tö traskade vi till adressen och fick se den. Vad som mest surrade i huvudet var VAD frågar man? Man har ju sett hur smidigt föräldrar sköter det.
Så jag ställde lite sådär lite frågor som jag trodde skulle bara "normala" frågor vid sånt här tillfälle.
Fem minuter senare var jag på väg på min nya hoj. Den gick hyfsat, Lite skranglig men helt okej!

En egen inköpt cykel, vuxen kallar jag mig från och med nu.
Mycket vuxen.

Ciao

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oh la la! Vad du e vuxen nu gumman! De dröjer nog några år innan jag gör en sån vuxen score! Fast å andra sidan har jag en cykel som man kan trampa bakåt 1½ varv innan bromsen tar.. De e de inte alla som har! Haha.. Tack för tipset med frukten.. kan nog bli lite choklad-doppade jordgubbar idag till skumpan! Tihi..
MEN JAG ÄR BRUN-SVART PÅ HÄNDERNA!!!!HJÄLP!!!

2007-02-01 @ 08:32:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0