Förändring

Det slog mig helt plötsligt. Bar sådär. I mitt dansande runt till Westlifes "When ur looking like that". Denna galna pojkhysteri. Jag kommer bestämt ihåg att bara för några år sedan var jag extremt fokuserad på mig själv och på vad jag ville göra i livet. Någonstans på vägen lurades jag in på en träskstig där allt man kunde tänka på var pojkar. Hur man ska få sig ett nupp, hur man ska hitta kärlek och all tid gick till att prata pojkar. Jag har gjort massa dumma grejer för dessa pojkar jag träffat. Ställt upp, gett, älskat, flygit och farit för deras skull. Och någonstans på vägen glömde jag bort mig själv. Vad jag egentligen viljat och vad som fått mig att må bra. Och det är ej det som jag oftast gjort.
Men jag ska ju inte pensioneras imorn utan är ung och levnadsglad och nu säger jag d bara. Fuck kärlek och fuck allt som har med det manliga könet att göra. Don´t get me wrong! Klart jag vill träffa en pojke, klart jag vill ha a significant other. Men mitt liv ska inte hänga på att jag hittar en sån!!! Släktens ständiga "har du inte träffat ngn???" gjorde sitt, kompisars tryck om att nupp är något som måste inträffa. Again, jag vill att allt sånt ska ske men det är inte DET VIKTIGASTE!
Det är nytt år, bloody 2007 haha, det är dags för en redig förändring. Så är jag inte den jag brukar vara så får ni ha överseende med moi.

"Ju vitare bröd, desto snabbare död"- Ganska fyndigt ändå

Ciao

Kommentarer
Postat av: Anna

Hehe.. neeej klart att de inte e de viktigaste.. DU är viktigast sötnos! Men en nupp får i alla fall mig att känna mig bra.. att veta att man "still got IT" hahaha fast de finns ingen tvekan.. You got IT girl! Lööööve you!

2007-01-25 @ 23:44:58
URL: http://annka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0