Jahaja

What makes one do the things that one do? And what makes one don´t do what one´s suppose to do??
Iom NYC- resan så ligger jag nog lite efter i plugget så jag borde sitta på bibblan och pluggilugga men istället har jag spenderat dagen framför datorn och nu framför filmen BLOODDIAMOND. Mycket bra film I have to add. Varför gör man inte det man ska göra??? Dagens fundering.

En vän påminde idag om ångesten inför framtiden. Vart ska man ta vägen, vad ska man jobba med? Med vem kommer man leva med? Kommer man ha samma vänner om tio år som man har idag?Jag vet på ett ungefär vad jag vill att min framtid ska innehålla men i vissa stunder slås man av att kanske det inte är det jag söker utan något annat..egentligen? Vem kommer trä en ring på mitt finger...om ens någon ???
Kommer vännerna trots miles apart ändå vara ens stöttepelare??

Då motivationen att laga mat bara inte infinner sig så sitter jag här inne på mitt lilla rum och ugglar. Kanske har det med att jag är lite folkskygg idag med. Palla med att kallprata lixom.
Sen har mitt söta lilla huvud inte riktigt kommit rätt i tiden. Även om jag ej var borta så länge så hjälper det ju ej att det dära landet gör mig lat. Och trött.Så pigg som jag varit under höstterminen har jag nog aldrig varit...yeaah well I´ll get back there believe u me.
Så nu ska jag se slutet av filmen, sen får det bli sängen...tror jag nog.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0