Lördagnatt

Denna värld never seize to amaze me. Vid åtta igårkväll pallrade jag o E oss hem till en liten fest hos nyligen inflyttade värsta kära paret. Stämningen var god och det blev mycket goda skratt och nya bekantskaper. Killarna var skojiga på både gott och ont och vi skramlade iväg i taxis runt elvasnåret. Destination: Frimis.
Väl där konstaterade vi ganska snabbt att utbudet på boys var dåligt. Och då menar jag riktigt jävla illa. Inte ens på Hip hop avdelningen kunde vi få sukta lite. Utan att blow our own horns, så var ju jag och E kvällens snyggaste, no doubt about it.
Vad jag inte kan förstå är hur dagens djs inte kan hålla sig up to date med musiken? Det finns så mycket ny musik out there och med dagens downloadingsystem så borde de kunna ha hur mycket ny och cool musik, men istället spelar de Will Smith "Miami", GAZOLINA och Sean Pauls första singel. Inte en gång. Utan dem kör dem på repeat!!!! Helt jävla värdelösa! Det gör nästan ont i hjärtat på mig när jag svänger de lurviga på dansgolvet. Jag som outbildad dj skulle kunna göra det så väldans mycket bättre. Till och med F¤¤¤ kermit skulle nog göra det bättre!!!
Aggression. Det är det enda ord jag kan använda för de flesta tjejer på uteställen. Så fort du nuddar dem slänger de aggressiva blickar mot dig och du vet att om du gör något tillbaka så kommer det snart ligga tussar av ditt vackra hår på golvet, så därför hoppar du tio steg åt sidan, allt för dem lixom.
Calm the Fudge down(Japp Negin, det låter bättre!), det är meningen vi ska ha skoj jue!!! No wonder there are wars out there!
Värsta händelsen igår. Vid halv två snåret kommer en snygg kille in. Inte den snyggaste jag sett, inte den coolaste men just igår på detta stället så var han nog det. Och det tyckte 99% av den kvinnliga delen samt 67% av den manliga. En tjej speciellt.  I samma ögonblick som han gled in, började hon grinda och gnida sig o hålla på och inom ett par sekunder var det hångel och slask på gång.
Hon var inte ens averge looking, hon var inte ens ful, hon var worse than that.(Förlåt för vad jag säger, men jag måste ju få stata my opinion) Då undrar jag i mitt stilla sinne.Krävs det bara lite bump and grind and ur set for the night???
Är det så för killar, det spelar ingen roll vilken tjej det är bara hon har två ben att stå på och två armar och en mun och ni kan åka hem för en natt in...in what? Hell?

Vi kom fram till i iskylan på väg hem att det finns nog två sorters killar på uteställen.

Anything goes-pojken: Vill bara ha sex. End of story. Vem som helst duger. Vill du ha mig vill jag ha dig-filosofin. Bara jag får sex.

Looking for a mate-pojken: Vill träffa tjej. Vill ha längre förhållande, letar mer utstuderat. Provar sig fram, sökande blickar hela kvällen. Dock något glansiga blickar som kan grumla omdömet men de kämpar på med fokuseringen.

Dock kom vi på att det däremot finns tre olika sorters tjejer.

Skank: Vill ha uppmärksamhet. Vill ha sex. Gör vad som helst. Med vem som helst. Jag tar dig för du ser mest desperat ut.

Flickvänsmaterial-brudar: Söta, välklädda, lagom mystiska, lagom personlighet, lagom blonda, lagom fulla, lagom roliga, lagom väluppfostrade. Lagom helt enkelt.

Those in between: Sen finns det dem som faller utanför båda kategorierna och som man inte redigt vet vad man ska säga om. De är snygga men kanske inte up their with the beauties. De är självständiga men kanske för starka för ordinary boys. De är allt det som ordninary boys can´t handle.

Vi diskuterade en kille igår och kom fram till att han var en sån kille som man bara kunde tycka om som en kompis och då slog det mig att kanske är man själv en sån människa??? Hon är trevlig men hon blir aldrig mer än en kompis??? Those in between girlsen- e det så det är????

Jag fick ej med alla tankar jag hade från ikväll men nu när de nu finns här framför mig kan jag lägga dem åt sidan for now och sätta mig ner med skolpapperna igen. Hämta mig en bit ananas och njuta av söndagseftermiddagen.
 Livet är hårt för those in between;)


Ciao!


Kommentarer
Postat av: emelie

men usch tänk om d e så.. man e en sån där som folk säger.. ja hon e trevlig men... usch

2007-01-28 @ 14:29:21
Postat av: Anonym

Ja fy fan.. tänk om man e sån.. fast va fan, hellre de e än skank.. tänk om ja e en skank.. men jag gillar sex helt enkelt å denna up-coming week-end ska jag f-ck my brain out! hahaha! Lagom e bäst men man kan aldrig få för mycket av de goda.. å J e sååå GO! Lööve you girl! Ska update min blogg imorn.. promise! Puss

2007-01-29 @ 00:40:04
Postat av: Sanna

Nää du e ej skank, I promise u, det finns kanske en fjärde kategori hahahaha puss i panna på dej vännen:)

2007-01-29 @ 10:13:56
Postat av: Anna

Hmm... de va ja som skrev de där andra.. glömde visst skriva namn.. haha som jag klagade på dig att du glömt! HOHOHIHIHAHAHA! ;O)

2007-01-29 @ 16:09:02
Postat av: Sanna

Jag förstod att det var du gumman;)

2007-01-29 @ 17:45:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0