Mupphytt!

-Damn vad fin du är!
-Tack, men vet du vad, jag bleker mitt hår, jag har färgade kontaktlinser och massor av Brun-utan-sol. Inte mycket är äkta...

Vem är egentligen naturligt fin? Vill man vara fin får man lida pin och det är väl egentligen bara en liten del av jordens befolkning som fått naturlig skönhet. Men vi andra gör så gott vi kan!!!
Provhyttar är väl egentligen varje människas skräck. Med det lilla självförtroende jag hade gick jag modigt in och började prova men ville mest efter en stund springa ut och ja bara fortsätta springa. Springa så mycket att till slut skulle alla defekter vara borta och man kunde återvända och kanske må lite bättre. Lämnade hytten mycket modfälld men försökte tänka glada tankar, som att det finns säkert värre saker än så! Man får ju inte ta det så hårt antar jag.

Har även konstaterat idag att jag är en worrier. Nope not a Warrior, hihihiutan en worrier. För ja oroar mig för varenda minsta liten pytte sak som dyker upp i den lilla världen som jag lever i. Jag oroar mig för kursen vi ska läsa nu, för saker som kommer ske i mars ja tom med saker som kanske eventuellt inträffar 2020!!!! Men mest oroar jag mig för att jag på något sätt kommer missa flyget på söndag! Skulle det inträffa vet jag ej vad jag gör....Men eftersom jag redan nu ej sover på grund av att jag ska åka om fyra dagar så lär jag sitta och stirra hela lördagnatten på klockan så att jag "vaknar" i rätt tid hahaha.

Min lilla Engelska flicka har skaffat sig blogg vilket jag tycker e mycket spännande, I will read it all my dear!
Nu ska jag jag göra pedikyr, manikyr(så gott det går på lösnaglar, hårinpackning(u know its my favourite thing to do Anna=)

Over and out
Ciao
PS. Oboy vad jag gjorde bra i att släppa dig- livet leker ju!!!!
Stor risk för hjärtattack, ja tack.com


Kommentarer
Postat av: Anna

Åååh vad mysigt du har det med manikyr å hårinpackning! De gjorde jag med igår! De e ju riktigt nice med hårinpackning har jag kommit på nu! Haha Hur blev det med slingorna? Ja ja, jag får fråga dig på msn senare.. ;o) Sitter å funderar på om jag ska skriva på min egen blogg, men jag har inget kul att komma med.. Suck. Saknar dig i alla fall! Puss hjärtat!

2007-01-11 @ 18:14:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0