NYC

Så sitter man här dan före dan före doppardagen skulle man kunna säga. För jag är som ett litet barn i väntan på julafton. Sist jag var i US and A var för tre långa år sedan och nu är det time igen. Och det känns så rätt i tiden!! Kanske inte om man tänker på hur jag våndats de senaste dagarna , hur jag ska hinna med i första delkursen men som min vän E alltid säger- det löser sig, och det kommer ju göra det, på ett eller annat sätt!!
Packningen står klar, väskan är såklart sprängfull, jag har gått igenom allt för tusende gången och jag kan omöjligt ha glömt något. Och in case I have- jag tror möjligtvis jag kan hitta det glömda i en stan som New York City:)

Imorn blir det S-T-H-L-M med vännen S, sen på söndag bär det av.
CIao!

Kommentarer
Postat av: Anna

Åååå! Gumman ha nu en kanonbra resa å... du vet vad jag tycker.. FYLL PÅ LISTAN! Hehe.. Puss på dig i massor!

2007-01-12 @ 23:56:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0