Summering av 2006!

Gjorde du något år 2006 som du aldrig gjort förut:
Ja! Jag gav upp et säkert sommarjobb för att prova på lyckan i Paris med mina två musketörer!
Höll du några av dina nyårslöften:
Njaeee gjorde nog ej d tyvärr...
Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år:
Jajamen både kusinen och en nära vän!
Dog någon som stod dig nära:
Nej, som tur är!
Vilka länder besökte du:
Paris,Frankrike och Luxemburg, Tyskland, Belgien
Är det något du saknade år 2006 som du vill ha år 2007:
Lite kärlek skulle inte skada, resa ännu mer men nu till andra nya länder!
Vilka datum från år 2006 kommer du alltid minnas, och varför:
11 juni när vi åkte till Paris och började äventyret.
Vad var dina största framgångar i år:
Att jag klarade av skolan, fick jobb i Paris och har gjort mig med negativ energi!
Största misstaget:
Att jag föll för fel fransman!
Har du varit sjuk eller skadat dig:
Sjuk? Kan man bli det?
Bästa köpet:
Svarta stuprör, trodde aldrig jag skulle ha det på mig!
Vad spenderade du mest pengar på:
Parisnöjen, flygbiljetter, telefonsamtal
Gjorde någonting dig riktigt glad:
Mina vänner, Paris
Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om år 2006:
Shakira - hips don't lie, Chamillionaire-Ridin.
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år:
Ungefär likadant dock kanske liiite gladare under sommaren.
Rikare eller fattigare?
Rik de första sex månaderna, fattig som tusan sista halvåret.
Vad önskar du att du gjort mer:
Njutit mer och brytt mig mindre om allt och alla!
Hur många one night stands?
Ett
Blev du kär i år:
Nej snarare tvärtom!
Blev du arg i år:
Galet arg vid vissa tillfällen!!
Favoritprogram på tv:
Grey´s, House, Cityakuten, Lost
Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året:
Jag hatade någon under en viss period men det är glömt och gömt nu. Onödigt att slösa energi på idioter som han.
Bästa boken du läste i år:
Den vita massajen.I cirkelns mitt
Största musikaliska upptäckten:
Tja, gamla godingar min granne skickat och justins skiva.
Något du önskade dig och fick:
Att få resa tillbaka till New York!!!
Något du önskade dig men inte fick:
Kärlek och att uppnå mitt eviga mål- men skam den som ger sig!!
Vad gjorde du på din födelsedag?
Åt marängsviss med fyra vänner!
Hur skulle du beskriva din stil år 2006:
Lite förvirrad-letar fortfarande efter SANNA-stilen!
Vilken politisk debatt engagerade dig mest:
Tja inte engagerat mig så värst mycket men följer kriget i Somalia med sorgliga ögon.
De bästa nya människorna du träffade:
Nomi, Anna K, Anna W
En värdefull läxa du har lärt dig i år:
Att de flesta killar faktiskt är idioter och att jag kommer att tro det tills någon bevisar motsatsen!

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha! Tack nu snor jag denna listan! Den va ju ball!
Miss you miss you miss you! Som fan!

2007-01-09 @ 15:41:55
Postat av: emelie

kulig lista=)

2007-01-12 @ 08:09:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0