The first two days....

Antligen ar man tillbaka i New York och jag kan bara saga MAN I LOVE IT!!!!
Massa otroligt sota pojkar springer forbi och huvudet snurrar at alla hall. Har hittat massor av klader som ska inhandlas om pengarna racker. Har finns tusentals olika manniskor,ingen lik den andra och jag alskar variationen jamfort med stora delen klonade svenskar som ramlar rundor pa sveriges gator. Har kan alla vara som de vill utan att behova ses som utanfor eller annorlunda.
Kvallen igar blev grocerieshopping och sen susiresturang. Idag blev det Chinatown, Macys, HM(of course haha), Victorias secret och Time Square. Starbucks var ju tvunget. Imorn ska jag sjalv ta mig in till staden igen for att shoppa vidare och lara kanna staden an mer. Hur d gar med pojken i jersey vet jag ej efter vad som happened idag men d blir nog bra. Har haft det sa underbart i New York idag anda att I dont give a damn....
Har hela dagen levt pa blabarsmuffin, sa kanske rullar man hem hahahaha

Hoppas ni alla har det bra hemma. 
Later

Ciao!

Kommentarer
Postat av: emelie

wohoo kul med snygga pojkar.. funderar på å göra som anna å hooka up med en datamännska.. fast jag tror inte jag vågar..

2007-01-16 @ 12:38:20
Postat av: Anna

Vad då vad som happened idag? Detta får vi ta på msn! ;o) Saknar dig gumman! Bättra på listan! Data-människa eller inte! ;o) KÖSS PÅ VALFRITT STÄLLE!

2007-01-17 @ 00:31:07
Postat av: Anna

Hmm... tur att du har samma IP-adress i båda kommentarerna, annars hade jag ju inte vetat att de va du som skrev andra gången hjärtat! Klant! Skriv vem du e! ;o) Låter som om du har de bra med.. men jag e nyyyfiken! Puss puss

2007-01-17 @ 22:43:53
Postat av: nina

kan vi snälla jävla nån se till o fixa en dejt när du kommer tillbaka! så uselt att vi bor så nära och aldrig ses! man skäms ju nästan! plus att jag vill se örebro, jag har bara åkt igenom staden på väg till karlstad....

låt oss höras av gaddammit!

puss nina

2007-01-21 @ 18:08:15
Postat av: Anonym

puss tuss från mig i nr 26

2007-01-21 @ 20:31:51
Postat av: Anna

uppdatering tack Sanna!!!! nu måste du ha såååå mycket kul att komma med!!! bättrat på listan??? ;o)

2007-01-23 @ 16:12:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0