Ur own kind of person??

Originality people!!!! Vet ni vad som håller på att hända? Kloning. Im telling you all!!! Hela USA kommer nog inom några år hunnit gå igenom Extreme makeover, så då kommer alla se likadana ut där. Eftersom större delar av Europa börjar likna  USA så lär det väl inte dröja innan Extreme makeover börjar röja här med. Extreme Homemakeover härjar ju i alla länder verkar det som så alla hus och lägenheter kommer se likadana ut inom en snar framtid. Jävligt trist tycker jag. Alla ska ha en blogg, om den handlar om allt annat än mode, så suger den, mode är det enda som gäller i detta avlånga landet.
Efter en vecka i New York city insåg jag hur jäkla klonade vi svenska tjejer är. Det skiljer inte mycket mellan Rut och Greta på stan och inte heller mellan Pernilla och Julia heller. Kanske några kilo hit eller dit, någon tröja som är lite annorlunda men annars är det pretty much the same. Boring Boring BORING. Man kan inte jämföra New York och delar av Sverige men nu gör jag det ändå. Vi skulle behöva mer differenser, mer originalitet. Bara för att Ebba von Sydow säger bu så kan väl vi alla andra säga bä. Mode tjejer kommer alltid finnas och det ska dem men de ska för bövelen inte se ner på oss andra som inte delar detta intresset.
Man ska inte se ner på dem som inte vill inreda sin lägenhet enligt senaste modetidningen, man ska höja originalitet, för det finns inte mycket av den.Sen ska man ju inte gå för långt i sitt letande efter att vara ett original, either u are or ur not.

Vet ni vad. Jag kollar för mycket på denna makapär som står bredvid skrivbordet. It´s evil and it´s contagieus. Fast å andra sidan så ger mig tuben ämnen till bloggen!!

Så nu har jag förgyllt några av era minuter:)

Ciao

Kommentarer
Postat av: Anna

Känns som om jag hört detta förut hörredu! haha Du e inget Fan av Ebba direkt! hahaha! Men jag håller med dig!
Tror faktiskt bara att de e vi som e helt kloka i denna världen.. alla andra e klonade idioter! ;O) Emme du e la liite normal med då.. (fismaja!)

2007-01-30 @ 13:45:49
Postat av: Anna

SAKNAR DIG GUMMAN! Vill ta en tagg å tjöta.. skulle behöva dig här när jag ska bestämma kläder och så på torsdag.. hahaha! Va å köpte underkläder igår.. DÅ skulle jag verkligen behövt hjälp!
SAKNAR DIG!

2007-01-30 @ 13:47:53
URL: http://annka.blogg.se
Postat av: Sanna

Hahaha jag bloggar om samma saker, du vet det händer inte för mycket här på studentgatan 4 hahaha

2007-01-30 @ 16:58:44
Postat av: emelie

bra att vi e så speciella då=)

2007-01-30 @ 20:02:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0