06.10

27718-50
Jag vill ha sådana jeans? Anyone knows where?
Anyway, nu har jag i tre dagar i rad  vaknat 06.10 och varit klarvaken trots att jag lagt mig vid tolv, är det våren som väcker mig??
Tiden går så himla fort och med hemtenta och jobb hela veckan så känns det som om man missar massa eftersom tiden bara rusar. Men på fredag ska vi girlisar shoppa loss, Marieberg/Skopunkten/Willys-here we come!
Ni ska även veta det svenska folket, att ni är verkligen så jäkla otrevliga och frustrerande att det inte finns. Jag ber er om en liten tjänst, vill ni inte så är det bara att säga nej tack, jag vill inte vara med. Thats it!
Så när jag ringer, so step up och visa att ngnstans inom dig finns det en  normalitet som du helt enkelt bara har svårt att visa:)
Nu blir det dusch och frulle

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0