End of an era!

27718-54Så kom då den första riktigt varma dagen och det kom perfekt så jag o L satte oss på hojjarna och bikade oss in till stan och fikade i solen och letade febrilt kläder! Jag spyr på alla märkesjeans som ej gör jeans till oss med rejäla höfter och lite mer på kroppen. Det är fritt fram för alla benrangel!
Nåväl, väl hemma kunde man ju inte uggla framför datorn utan en riktig powerwalk blev det, wunderschön!
Väldigt produktiv dag I must say. Och nu åker jag hem. Eller hem, Paris blir det på onsdag och jag insåg idag att jag längtar dit en massa, för jag vet ju att halva mitt hjärta tillhör den staden.
Det är bara något så underbart över den stan! Och ögongodis kan jag behöva just nu. Lycklig singel men no guys i hela Örebro, mossigt tycker jag!
Jan,feb och mars har gått way too fast och vi är snart inne i april. Hujeda mig allså, snart fyller man 24 och snart är det sommar. Jag oroar mig inte för sommaren då jag har två potentiala jobb men hjärtat skriker Paris så...vi får la se!
Men jag tycker nog att det skett en del dessa månader, skrotat den ena efter den andra, BLI AV MED ALL NEGATIV ENERGI som Mia Törnblom så starkt rekommenderar, det gör mig ändå bara mindre lycklig, vilket är så sant så sant. Så ut med det gamla, in med det nya. Och det ska du veta, gbgflickan min, att du är värd mer än att bli ignorerad, vem tror dem att dem e??? Im telling u, jag spyyyyyyyyyyyyr på det hahahaha
Vatt på konserter, spännande myskvällar med flickorna, kårbesök och trips te el stockholmo. Men det är slut på första halvan av terminen, det är dags för C-uppsats och sista tio veckorna. Men först två veckor away from Öret, välbehövligt, tycker jag nog!
Vi ses på andra sidan påsken!

Ciao

Kommentarer
Postat av: Anna

Ha nu en riktigt skön påsk å ledighet! Saknar dig som jag saknar Prince Menthol! haha..!!! Ok mer än så..! Längesen vi snackades vid riktigt.. men de kommer när du e tebax å jag gjort mina tentor! Lööve ya! Njut av ögongodiset i Paris nu! Adieu å farewell! Köss i röva!

2007-03-27 @ 01:25:28
URL: http://annka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0