Kämpar utav bara den!!

27718-48
Beyonce har nästan lika snygga skor som jag precis köpt! Grym men enkel outfit: me like!
Just nu kämpar jag utav bara fan, att det ska vara så svårt!! Men skam den som ger sig. Jag vet ju hur bra jag kommer må om si sådär tre veckor:)
Då var det fredag och jag kan ju lite skamset erkänna att jag har inte gjort många knop idag. En promenad och en fika med L. Thats it. Eller ja, en CV har jag fixat med.
Snart stundar mys i Tybble.
Hektisk helg med utbildning och fest.
Ska la bli skoj!
Kämpar vidare!

Ciao
Bon Weekend a tous!

Ps: Carolina Gynning is brunett, gillar hennes frisy mega mycket!

Kommentarer
Postat av: Anna

Carolina Gynning brunett??? VA??? Hur har de gått till??? Hon e ju jättefin i sin frisyr å i de blonda! Gillar de! Vill också bli blond igen!
Eller??? Va tycker du? Kyssar!

2007-03-17 @ 23:37:09
URL: http://annka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0